Ammattiosasto järjestää ja Tehy kouluttaa

12.9.2018

Teatterimatka Kajaaniin, ” täyden kympin reissu ”, lähde katsomaan esitystä JOULUKEIKKA !

Päiväreissuna Kajaaniin 8.12.18 klo 14 näytökseen, (Yhdessä Tehy Kainuun ao:n kanssa varattu näytös ).

Matka: yhteiskuljetuksella Reisjärveltä, Haapajärven kautta Pyhäjärvelle ja takaisin. Teatterin jälkeen varattu aika jolloin voi käydä ruokailemassa. Kotiin lähdetään n. 17.30-18 välillä. Tarkemmat matka-aikataulut kun ilmoittautuminen päättynyt.

Omavastuu: 10 euroa sisältäen lipun ja matkan.

Sitovat ilmoittautumiset: nettisivujen kautta 28.9.18 mennessä.

” Joulukeikka seuraa jouluaattoiltana viimeistä työtehtäväänsä hoitavaa, eläköityvää poliisia ja hänen uutta, juuri poliisikoulusta valmistunutta työpariaan. Joulukeikassa kaksi erilaisessa elämäntilanteessa olevaa poliisia kohtaavat aattoillan työvuorollaan useita inhimillisiä tilanteita, joita he tarkastelevat työroolinsa ja elämänkokemuksensa kautta.

Joulukeikka kertoo joulun ja lumen, ilon ja juhlan odotuksesta, sekä sen nurjasta puolesta. Ja aina välillä lauletaan.

Joulukeikka on viihdyttävä ja inhimillinen, joulun monet kasvot paljastava, musiikillinen esitys.”

Tehyn lähihoitajapäivä PERJANTAI 12.10.2018 – Radisson Blu Hotel Oulu

KATSO OHJELMA TEHYN KOULUTUSKALENTERISTA www.tehy.fi

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille lähihoitajatutkinnon (tai sitä vastaavan tutkinnon) suorittaneille. Koulutuspäivä on maksuton Tehyn jäsenille sisältäen koulutuksen ja ohjelmaan merkityt ruokailut.

Ilmoittaudu Tehyn tapahtuma- ja koulutuskalenterin kautta (www.tehy.fi > Palvelut ja edut > Tapahtumakalenteri) 27.9.2018 mennessä. Tehy pidättää oikeuden ohjelma muutoksiin.

Osanotto voidaan peruuttaa 27.9.2018 mennessä kuluitta. Sen jälkeen veloitamme 70€ peruutusmaksun.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Suomen Lähihoitajat ry:n kanssa.

Terveydenhoitajien opintopäivät

15.11.2018 08:30 - 16.11.2018 16:00

Original Sokos Hotel Puijonsarvi, Minna Cantin katu 16, 70100 Kuopio

Opintopäivien teemana on turvallisuus. Opintopäivien luentokokonaisuus huomioi terveydenhoitotyön turvallisuuskysymykset niin asiakkaiden, kuin terveydenhoitajan oman työturvallisuuden ja työhyvinvoinninkin näkökulmista.

TARKEMPI OHJELMA JA ILMOITTAUTUMINEN TEHYN JÄSENSIVUT; KOULUTUSKALENTERI

Osallistu tapahtumiin ja koulutuksiin, hyödynnä jäsenetujasi! T: ao hallitus