Tehy Selänteen ammattiosastotiedote

1. TEHY GOES LEVI

2. SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS

3. LUOTTAMUSMIESTEN YHTEYSTIEDOT

Tänään 21.2.24 on jakelussa Pohteen alueen tehyläisille myös yhteinen ajankohtaistiedote liittyen käynnistyvään YT neuvotteluun.

LEVI

Tehy järjestää tänä vuonna jäsentapahtuman Levillä #tehygoeslevi 13.4.24, kyseisen viikonlopun yhteyteen on järjestetty erilaista tapahtumaa Levillä. Tästä tilaisuudesta löytyy tarkemmin tehy.fi sivustolta tietoa. Majoitukseen on edullisia vaihtoehtoja normihintoihin vrt ja erilaisiin järjestettyihin aktiviteetteihin voi halutessaan omavastuuosuuden maksamalla osallistua. Tapahtumaan tulee ilmoittautua erikseen!

Oulusta on järjestymässä yhteiskuljetusvaihtoehtoa bussilla 12.4. pe:na päivällä kohti Leviä ja sunnuntaina 14.4. takaisin. Omakustannushintaan pääsee tuohon ao 707 järjestämään kyytiin mukaan halutessaan- tarkkaa summaa ei vielä tiedossa mutta hinta muutamia kymppejä. Esimerkiksi Haapajärveltä ehtii aamujunalla Ouluun tuohon kyytiin ja su:na ainakin Ylivieskaan iltajunalla. Paluuaika Leviltä selviää lähiaikoina.

JOS HALUAT LÄHTEÄ TUOHON YHTEISKULJETUKSEEN OULUSTA, OTA PIKAISESTI YHTEYTTÄ nina.pulkkinen@tehy.net osoitteeseen, Nina kerää bussiin lähtijöiden listaa ja tarvittaessa koordinoi lähtijöiden mahdollisia omakustanteisia kimppakyytejä joko Ouluun tai Leville asti.  Yhteydenotot viimeistään 29.2.24 mennessä

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS ENNAKKOTIETO

Sääntömääräinen kevätkokous tänä vuonna Haapajärvellä, 17.4.2024 klo 18

Paikkatieto tarkentuu virallisessa kokouskutsussa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi SOTE-TES ja KVTES neuvottelukierroksen 2025 tavoitekysely ammattiosastolle. Tule vaikuttamaan tulevan liittokierroksen tavoitteiden asettamiseen. Illassa myös perinteisesti ajankohtaisista asioista PLM:n info.

LUOTTAMUSMIESTEN YHTEYSTIEDOT

Tehyn asiointipalvelussa omissa tiedoissasi tai tehyn mobiilisovelluksessa on oman alueesi luottamusmiesten ja pääluottamusmiesten yhteystiedoissa erilaisia näkymiä ja oman plm tai lm:n tieto noilla sivuilla voi ohjata ”väärän alueen” plm/lm:lle. Parhaiten löydät oman ammattiosastosi/alueesi plm/lm tiedot

T: Tehy Selänteen ao hallitus