Tehy Selänteen pääluottamusmiehen tiedote 15.8.17

17.8.2017

Tehyläisten syksy on monella tapaa vilkas. Juuri tänään käynnistyy Tehyn puheenjohtajaehdokkaiden kiertue Kajaanista. Liiton pj-ehdokkaat kiertävät 13:lla paikkakunnalla ympäri Suomen.  Tehyn valtuusto valitsee liitolle puheenjohtajan. Valtuustovaali taas puolestaan on 11.-28.9 välisenä aikana. VAIKUTA ja ÄÄNESTÄ! Vaaliin liittyvää postia tulee kotiisi- vaihtoehtoina on sähköinen ja postiäänestys.

Selänteessä on syksyllä vuorossa myös työsuojeluhenkilöstön vaali. Vaalitoimikunta järjestäytyy syksyn aikana ja ohjeita tulee myöhemmin. Työsuojeluhenkilöstövaali koskee koko Selänteen henkilöstöä.

Ammattiosaston hallitus käynnistelee syksyn toimintaa ja virkistysreissusta tiedotellaan tarkemmin kun hallitus kokoustanut sen tiimoilta.

Luottamusmiehet ovat käytössäsi työsuhteen ehtoihin (työaika, vuosiloma ym) ja työsopimuksiin liittyvissä kysymyksissä. Myös tehyn jäsenyyteen tai ammattiosaston toimintaan liittyvissä asioissa vastaamme mielellämme.

Plm Nina Pulkkinen, dialyysi/Haapajärvi

varaplm Kirsi Kärkkäinen, vuodeosasto/Pyhäjärvi

Aluelm Pyhäjärvi, Taina Kankaanpää/lääkärivastaanotto, päivystys

Aluelm Haapajärvi, Valma Siltaniemi/lääkärivastaanotto, päivystys

etunimi.sukunimi@selanne.net saa parhaiten yhteyden

Päluottamusmiehen tavoitat myös p. 044-4456 632

Luottamusmiestoimisto sijaitsee Haapajärven kaupungintalo 2.krs Selman käytävällä

Paikalla olen pääsääntöisesti tiistaisin, mutta sovi tapaaminen etukäteen koska paljon muuallakin kierrän ja on kokouksia eri paikkakunnilla.

PLM PAIKKAKUNTAKIERROKSILLA SEURAAVASTI:

TIISTAI 29.8 Reisjärvi klo 13-15, terveyskeskus

TIISTAI 5.9. Pyhäjärvi klo 13-15, terveyskeskus

TIISTAI 12.9 Haapajärvi klo 13-15 Olavikoti

Olet sitten missä yksikössä tahansa töissä- voit käydä jututtamassa minua noissa paikoissa tai pyydä paikkakuntapäivänä käymään omassa yksikössäsi.

Lämpimiä loppukesän päiviä kaikille!

Nina Pulkkinen, plm