Pääluottamusmiehen terveiset 1/19

7.1.2019

HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA 2019 TEHYLÄISET!

Selänteen Tehyläisillä on käytettävissä jäsenetuna luottamusmiesten apu erilaisissa työsuhteeseen ja työsopimuksiin liittyvissä asioissa. Jos sinulla on epäselvää vuosiloma, työaika, palkkaus ym. asioihissa- ota yhteyttä sähköpostitse tai tule tapaamaan meitä henkilökohtaisesti. Eikä aina tarvitse olla ongelmaa, vastaamme kysymyksiin näistä asioista muutenkin.

Jos työaikaasi, palkka-asioihin, työsopimukseen ym. liittyvässä asiassa on jokin ongelma, ota aina ensin yhteyttä asian selvittämiseksi esimieheesi ja jos asia ei sillä selviä- kysy sitten apua luottamusmieheltä.

Pääluottamusmies Nina Pulkkinen p. 044-4456 632

(vastaa puhelimeen työvuorojensa puitteissa. Työyksikkö dialyysi, Haapajärven tk)

LM päivät (2 päivää/vko) pääsääntöisesti tiistai ja keskiviikko. Toimisto Haapajärven kaupungintalo 2.krs. Taloushallintoyksikkö Selman käytävä

Alueluottamusmiehet:

Pyhäjärvi: Taina Kankaanpää /päivystys- ja ajanvarausvastaanotto, Pj

Lm päivä 1pv/ 3vko, lm päivästä ilmoittaa erikseen jäsenpostilla ja ao:n fb sivuilla

Haapajärvi: Valma Siltaniemi / päivystys-ja ajanvarausvastaanotto, Hpj

vara-aluelm: Ritva Kankaanpää / opiskelija-ja kouluterveydenhuolto, Hpj

Reisjärvi: Suvi Kopola / päivystys-ja ajanvarausvastaanotto, Hpj

Luottamusmiesten sähköpostit: etunimi.sukunimi@selanne.net

Tehyn jäsenasioissa vastaa tarvittaessa kysymyksiin ao:n hallituksen jäsenet- yhteystiedot löydät työpaikan ilmoitustaululta tai https://ao716.tehy.fi

PÄÄLUOTTAMUSMIES TAVATTAVISSA

Pyhäjärvi 9.1.19 klo 10-14, terveyskeskuksen tilat

Haapajärvi 15.1.19 klo 12-14 Karjalahden palvelukeskus

Reisjärvi 16.1.19 klo 12-15, terveyskeskuksen tilat

Paikkakuntapäivinä voit pyytää plm:n käymään myös työyksikössäsi vaikka se sijaitsee muuallakin kuin mainituissa tiloissa joissa plm ko. päivänä tavattavissa.

Turvallinen ja terveellinen työ varmistetaan työsuojelulla:

Työturvallisuus on sitä, että työpaikalla fyysiset, psyykkiset ja sosiaaliset työolot ovat kunnossa. Kun työympäristö on turvallinen, työyhteisö toimiva ja työ sopivasti kuormittavaa, työntekeminen on mielekästä ja palkitsevaa ja tuottaa tulosta.

Työsuojelu on työnantajan ja työtekijöiden välistä yhteistoimintaa, jolla huolehditaan siitä, että työpaikalla on turvallista ja terveellistä tehdä työtä.

Työpaikan työnkuormitukseen, työn vaaratilanteiden tai epäasiallisen kohtelun asioissa ota yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun tai työsuojeluasiamieheen (yhteystiedot löytyvät työpaikkasi ilmoitustaululta tai intrasta työsuojelu otsikon alta)