Maaliskuun jäsentiedote

18.3.2019

TIEDOTE TEHY SELÄNTEEN JÄSENILLE 19.3.2019

* Tehy Selänteen ao sääntömääräinen vuosikokous torstaina 25.4.19 klo 18 Kartanohotelli Saaressa Reisjärvellä. Ilmoittaudu kahvitarjoilun vuoksi ao:n nettisivuilla! Osallistujille luvissa #juhlavuosi teemalla yllätys. Tule kuulemaan mitä ammattiosastosi on touhunnut vuoden 2018 aikana eli käsitellään toimintakertomus ja tilinpäätös.

* Koska Pietarin reissulle ei ollut riittävästi lähtijöitä, suunniteltiin uutta virkistysmatkaa. Nyt varattuna syyskuulle ruskareissua Leville. 20.-22.9.19. Huomioithan että lähtö on pe-aamuna/aamupäivällä. Paikkoja rajoitetusti (20). Reissu toteutuu jos lähtijöitä on väh. 10. Ensisijaisesti reissu on Tehyn jäsenille- jos paikkoja ei saada täyteen- voidaan ottaa mukaan myös muita. Tehyläisten omavastuu reissulle on 50eur. Majoitus Levi-hotellissa 2h huoneissa. Bussikuljetus. Ilmoittautumislinkki avautuu kevään aikana- sitovat

ilmoittautumiset kesäkuun loppuun mennessä. Seuraa tiedotteita sähköpostissasi ja ao nettisivuilla https://ao716.tehy.fi

* Jos olet lähdössä ” I love Tehy” tapahtumaan Himokselle 6.9.19 ja teitä lähtijöitä kertyy pikkubussin verran (10)- ao kustantaa kuljetuksen aamulla festareille ja yöllä takaisin. Ilmoittautumislinkki kyytiä tarvitseville tulee ao:n nettisivuille. Toimi pikaisesti noiden tapahtuman lippujen hankkimisessa- www.tehy.fi sivuilla tapahtumasta lisää ja siitä mitä lippuun sisältyy. Mahdollisuus Himoksella on myös omakustanteisesti yöpyä.

* Ao hallitus on käsitellyt vallitsevaa tilannetta sähköisen työajanseurannan osalta.

Noudata työnantajan ohjeita ja kirjaa työvuorosuunnitelmaasi/erilliseen taulukkoon aina kun työaika ylittyy muutamankin minuutin jos se tapahtuu asiakas/potilastyön vuoksi. Jos kohdallasi työaikaa vähennetään toteumavaiheessa- pyydä selvitys esimieheltäsi. Jos näkemyksenne ovat ylitöiden osalta eriävät- ole yhteydessä sen jälkeen pääluottamusmieheen. Eli jos leimauskoosteessa näkyy ylitöitä mutta niitä varsinaisesta toteumasta/palkkaviennistä vähennetään (muutamiakin minuutteja), ota kopio toteumasta jossa tilanne näkyy ja toimita se paperiversiona tai sähköpostinliitteenä pääluottamusmiehelle. Asiaa selvitellään ja tarvittaessa haetaan palkkasaatavia takautuvasti.

Tehy Selänteen ao hallitus