KESÄTIEDOTE TEHY SELÄNNE

26.5.2020

Plm Nina Pulkkinen on työvapaalla 22.6.-19.7.20 välisen ajan. Pääluottamusmiehen sijaisena on varaplm Kirsi Kärkkäinen 29.6.20-19.7.20. Kirsin tavoittaa parhaiten sähköpostitse etunimi.sukunimi@selanne.net , tarvittaessa myös plm puhelinnumerosta 044-4456 632 (vuorotyö, työvuorojen puitteissa). Kirsin luottamusmiespäivä on kerran viikossa, ei määriteltyä päivää vielä tiedossa.

22.6.-28.6.20 välisenä aikana voit ottaa yhteyttä Tehyn edunvalvontaan, asiointipalvelun kautta (kirjautumalla jäsensivuille www.tehy.fi ) tai soittamalla edunvalvonnan puhelimeen. Edunvalvonnan puhelinnumeron ja kesäpuhelinajat löydät Tehyn verkkosivuilta.

Alueluottamusmiesten työvapaiden aikana, ota yhteys tarvittaessa plm:n tai vara plm:n ylläolevan mukaisesti.

KESÄSIJAISENA OLEVA TEHYN OPISKELIJAJÄSEN HUOMIO!

Jos et ole ollut tähän mennessä palkallisessa työssä opiskelijajäsenyytesi aikana, tai et ole vielä ilmoittanut kassaan työssäoloasi ensimmäisen kerran jäsenyyden aikana, muistathan ilmoittaa työttömyyskassalle ensimmäisen työpäivän, jolloin olet ollut työttömyyskassaan liittymisen jälkeen työssä.

Työn ei tarvitse olla terveydenhuoltoalan työtä, vaan yhdenkin päivän palkkatyö millä tahansa alalla kelpaa työttömyyskassan jäsenyyden aktivoimiseksi.

Ilmoituksen voit tehdä vapaamuotoisesti sähköpostilla osoitteeseen tyottomyyskassa@tehy.fi. Ilmoita sähköpostissa

· nimesi

· syntymäaikasi tai jäsennumerosi

· ensimmäinen työpäiväsi

· työnantajasi nimi.

Kun jäsenyytesi työttömyyskassassa on aktivoitu, lähetämme sinulle kirjeen. Lisätietoja saat suoraan työttömyyskassasta. https://www.tehytk.fi Tarvittaessa voit kysyä neuvoa luottamusmiehiltä- yhteystiedot löydät https://ao716.tehy.fi

MUISTUTUS KAIKILLE TEHY SELÄNTEEN JÄSENILLE!

Ao sääntömääräinen kevätkokous teams kokouksena 10.6.20 klo 18

Muista ilmoittautua 1.6.20 mennessä ao:n sivuilla, tarvittaessa saat ohjeistusta osallistumiseen.

Pizza-lahjakortteja arvottavana useampi osallistujien kesken.