Uusia jäsenetuja Tehyläisille

18.3.2021

Uusia jäsenetutarjouksia tehyläisille, jäsenkortti esitettävä:

Kide Hotelli Iso-Syöte, Romekievarintie 6,93280 Iso-Syöte, Finland, kidehotel@isosyote.com

Tarjous voimassa 19.1.2021-30.4.2021

Ei varattavissa: Hiihtolomat: 19.2.2021-14.3.2021 ja pääsiäisen aikana: 31.3.2021-05.04.2021.

Hinta 140€/yö/2hh Sisältää 1-yön majoituksen Kide Hotellissa kahdelle 2-hh:ssa aamiaisilla, alkoholittoman drinkin KideLoungessa kahdelle sekä kolmen ruokalajin Chef’s Menu-illallisen kahdelle. Maksuton peruutus on mahdollista 48h ennen check-in aikaa. Varaukset tehdään: www.hotellikide.fi Varauskoodi: KIDETEHY Kide Hotellin asiakkaana, saat Hiihtokeskus Iso-Syötteen hissiliput edullisimmin. Voit ostaa hissiliput majoitusvarauksen yhteydessä tai hyödynnä majoitusvarauksen jälkeen sähköpostiisi toimitettava koodi Hiihtokeskus Iso-Syötteen verkkokaupassa.

Kylpylähotelli Sani, Jukupolku 5, 85100 Kalajoki, puh: 0400 102 121, sp: info.kalajoki@santashotels.fi Merinäköalallinen superior-huone standard-huoneen hinnalla, pois lukien heinäkuu. Ravintola Bistron a la carte annoksista -10 %. Etu on henkilökohtainen, jäsenkortti esitettävä. Etu voimassa vuoden 2021.

Oulun Eeden, Holstinsalmentie 29, 90510 Oulu, puh: 020 1234603

Tehyläiset voivat ostaa kylpylälippuja seuraavin hinnoin: Yksittäinen kylpyläkäynti: Aikuinen 15,00 € NORM. 21,00 € Perhelippu 40,00 € (esim. 2aik. + 2lasta / 1aik. + 3lasta) NORM. 59,00€ Lapsi 3-15v, eläkeläinen 10,00 € NORM. 15,00€ Alle 3v ilmainen

Kylpylä on avoinna kello 10-21, joka päivä. Hoidoista alennus -10% alennuksen listahinnasta. Hoitoihin voi tutustua sivuilla www.sokoshotels.fi/oulu/eden/hyvinvointi Varaukset numeroon 0107838052 tai sähköpostilla hoidot.eden@sokoshotels.fi -Hieronnat, fysioterapia, vartalohoidot, kosmetologihoidot ja parturi-kampaamo palvelut