Ao-hallituksen varajäsenen ehdokasasettelu aikaa jatkettu 25.11. asti

4.11.2021

TEHY SELÄNTEEN AO 716:N HALLITUKSEN VARAJÄSENTEN TÄYDENNYSVAALI, VAALIKIRJE

Tehy Selänteen ao hallituksen toimintakautta on jäljellä vielä vuosi 2022. Työpaikanvaihdosten takia hallituksessa on tapahtunut muutoksia toimintakauden aikana. Yleisvarajäsenistä on osa siirtynyt varsinaisiksi jäseniksi hallitukseen, varajäseniä on tällä hetkellä kaksi.

Nyt SINULLA on mahdollisuus lähteä mukaan Tehyn toimintaan. Pääset aitiopaikalle osallistumaan työpaikkasi edunvalvontaan ja vaikuttamaan esim. virkistystoiminnan järjestämiseen jäsenille. Hallitus kokoontuu kerran kuussa varsinaisilla ja varajäsenillä. Tarvittaessa käytämme kokouksissa teamsia tai muita sähköisiä menetelmiä.

Vaalilautakunta: pj Nina Pulkkinen, sihteeri Suvi Kopola, jäsen Tanja Kaarto.

Ehdokkaaksi voi asettua Tehy Selänteen jäsen, jolla jäsenmaksuasiat ovat kunnossa. Oman äänioikeutesi voit tarkistaa sähköpostitse kysymällä sitä 1.-4.11.21 välisenä aikana tanja.kaarto@selanne.net osoitteesta.

Hallitusta täydennetään kuudella (6) varajäsenellä. ASETU EHDOLLE! Ehdokasasettelu alkaa 15.10 ja kestää 25.11.21 asti. Itse äänestys tapahtuu tarvittaessa syyskokouksessa. (jos ehdokkaita enemmän kuin paikkoja).

Ehdokasasettelulomake löytyy ao:n nettisivuilta https://ao716.tehy.fi

Täytä lomake, tallenna se ja lähteä sähköpostin liitteenä suvi.kopola@selanne.net aihe: tehy selänne vaali

T: Vaalilautakunta