TÄRKEÄ TIEDOTE SYYSKOKOUKSEEN OSALLISTUJILLE

22.11.2021

TÄRKEÄ TIEDOTE KAIKILLE SYYSKOKOKSEEN OSALLISTUVILLE

Kokouspaikka on Reisjärvellä, tämän vuoksi yhteiskyydin noutopaikka on Pyhäjärvi-Haapajärvi. Aiempien käytäntöjen mukaisesti tänä vuonnakin kokouspaikkakunnalta osallistujat eivät ole laskettu mukaan yhteiskuljetukseen.

Pyhäjärveltä lähtö 26.11. klo 16.40 terveyskeskuksen pihasta (bussi lähtee tuolloin). OLE PAIKALLA HYVISSÄ AJOIN (5-10 min ennen lähtöä).

Haapajärveltä noukitaan kyytiin klo 17.15 ABC:n pihalta. Sama ohje, paikalla 5-10 min. ennen arvioitua lähtöä paikalla.

Pohjois-Suomen AVI on ohjeistanut, että kokoontumisrajoitukset tämänkaltaisiin tilaisuuksiin aloitetaan 26.11.21 ja ne kestävät 1kk ajan. Yli 50 hengen kokoontumisia voi järjestää kun edellytetään osallistujilta koronapassia tai negatiivista tuoretta koronatestin tulosta.

KOKOUKSEEN JA RUOKAILUUN OSALLISTUJAN TULEE NOUDATTAA HYVÄÄ KÄSIHYGIENIAA JA TULTAVA TILAISUUTEEN VAIN TERVEENÄ.

Suositamme koronapassin lataamista puhelimeesi ja ennen bussiin nousua, näin nopeutat lähtöä, Tehy Selänteen hallituksen jäsen tarkistaa todistuksen siihen tarkoitetulla sovelluksella. Jos tulet suoraan kokouspaikalle, odota eteisessä ennen sisälle menoa todistuksen tarkistamista varten. Sinulla voi olla myös paperinen tuloste tästä todistuksesta/koronapassista.

Lisätiedot Tehy Selänteen hallituksen jäseniltä tai p. 040- 6671001 (Nina Pulkkinen).

ILMOITATHAN PIKAISESTI, VIIMEISTÄÄN TIISTAI 23.11. AAMUUN klo 9 MENNESSÄ JOS PERUT OSALLISTUMISESI. Kokouspäivänä, viimetipan peruuntumiset, tekstiviestinä edellä olevaan numeroon.