Maaliskuu_2_ ammattiosastotiedote

17.3.2022

TEHY SELÄNTEEN KEVÄTKOKOUS, NYT KANNATTAA OSALLISTUA !

KUTSU

Tehy Selänteen sääntömääräinen kevätkokous Haapajärvellä torstaina 7.4.22 klo 18 Sinikan Lounaspalvelun tiloissa Ståhlberginkatu 1

Tarjolla suolaista ja makeaa, ilmoittautuminen 3.4.2022 mennessä, tarjoilun vuoksi, https://ao716.tehy.fi osoitteessa.

Käsitellään sääntömääräiset asiat, puheenjohtajan valinta toimintakauden 2022 loppuun, päätetään ao:n vaalijärjestyksestä, määritellään tulevan syksyn hallitusvaalin hallituksen koko. Käsitellään tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle. Toimintavuodelta 2021 kertyneen ylijäämän käyttö sekä lisätalousarviosta päättäminen kuuluu myös kevätkokoukselle. Ole mukana päättämässä mihin ammattiosastomme rahoja käytetään.

Kimppakyydeistä Reisjärveltä ja Pyhäjärveltä maksetaan km-korvaus /auto jossa 3-4 henkilöä.

Kokouksen jälkeen katsaus neuvottelukierroksen tilanteeseen ja ajankohtaisista asioista Selänteessä ja hyvinvointialueen valmistelussa, näistä kertoo plm ja Tehy ry hallituksen jäsen Nina Pulkkinen.

Osallistujille osallistumislahja.

TERVETULOA!

Hallitus

HEI SINÄ UUSI TEHYLÄINEN JOKA OLET LIITTYNYT TEHY SELÄNTEEN AMMATTIOSASTOON Marraskuu 2021 jälkeen tähän päivään asti aikavälillä, laita meiliä ao716@tehy.net osoitteeseen ja kerro missä yksikössä työskentelet! Tarvitsemme tätä tietoa, jotta saat meiltä liittymislahjasi, ota yhteyttä!