Ao-tiedote lokakuu_2: Jäsenilta ja syyskokous

19.10.2022

Tehy Selänteen jäsenille JÄSENILTA teamsilla 3.11.22 klo 18 alkaen

Illan teemana SOTE-työehtosopimus ratkaisu sekä ajankohtaiset asiat liittyen hyvinvointialueelle siirtymiseen ja liikkeenluovutukseen. Asioiden alustajana Tehy ry hallituksen jäsen ja Tehy Selänteen plm Nina Pulkkinen. Mahdollisuus keskusteluun/kysymyksiin.

Jos kokoukseen liittymisessä ongelmia, ota yhteyttä klo 17.45 alkaen Ninaan p. 040-6671001 tai nina.pulkkinen@tehy.net osoitteeseen. Nämä yhteystiedot vain tämän jäsenillan tiimoilta. Työhön liittyvissä asioissa yhteys etunimi.sukunimi@selanne.net meiliin ja plm puhelimeen 044-4456 632 (plm päivät tiistait ja keskiviikot pääsääntöisesti)

Alla linkki jolla pääset osallistumaan jäseniltaan. Jos linkki ei toimi suoraan, kopioi se selaimen osoitekenttään.

Tehy Selänteen ao 716 sääntömääräinen syyskokous 25.11.22 klo 18

Paikka: Hiisitupa, Jyväskyläntie 943 B, 86800 Pyhäsalmi

Kokouksen jälkeen jouluruokailu.

Yhteiskyyti Reisjärveltä ja Haapajärveltä

Ilmoittautumiset ao716.tehy.fi osoitteessa ruokailun ja kuljetuksen takia.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, talousarvio- sekä toimintasuunnitelma vuodelle 2023. Valitaan ammattiosastolle hallitus ja puheenjohtaja. Käsitellään ammattiosaston sääntömuutokset.

Tervetuloa!