Tehy Selänne ao-tiedote elokuu (2)

17.8.2023

TEHY SELÄNNE JÄSENTIEDOTE ELOKUU (2)

TULOSSA PÄÄLUOTTAMUSMIES PAIKKAKUNTAPÄIVÄT:

Pyhäjärvellä ti 22.8.23 klo 12-15 terveyskeskuksen tiloissa. Voi pyytää myös käymään muualla paikkakunnalla sijaitsevissa Pohteen yksiköissä.

Haapajärvi ke 23.8.klo 11-12 Koivikko ja klo 12-15 vastaanoton tiloissa. Voi pyytää myös käymään muualla paikkakunnalla sijaitsevissa Pohteen yksiköissä.

Reisjärvi ma 28.8. klo 11-13, paikka selviää lähempänä. Tarvittaessa tavoitat puhelimitse ja voit pyytää käymään yksikössäsi ko aikana.

Pääluottamusmiehen yhteystiedot nina.pulkkinen@pohde.fi p. 044-4456 632

LM Suvi Kopola/ Haapajärvi, vastaanotto

LM Taina Kankaanpää/ Pyhäjärvi, vastaanotto

LM Minna Viljamäki / Haapajärvi-Reisjärvi lapsiperhetyö

sähköpostit etunimi.sukunimi@pohde.fi

JÄSENETU:

Perinteisesti syksyisin on ollut Tehy Selänteen jäsenille (ao716) jäsenetuna käyttää 10 euron alennus/jäsen hyödynnettäväksi kurssi tms.maksusta. Etu on käytettävissä yhden kerran/jäsen lokakuun loppuun asti. Voit valita alla olevista toimipisteistä yhden paikan, jossa haluat jäsenetusi käyttää. Ammattiosasto siis maksaa tuon summan jäsenen puolesta jälkikäteen. Palveluntuottaja ottaa nimesi listaan ja jäsenyys tarkistetaan kun ammattiosastolle on toimitettu lista jäsenetuja käyttäneistä.

Toimi ohjeen mukaan:

Liikuntakeskus Buusti (Haapajärvi/Kärsämäki): kun maksat jäsenyyttä, ryhmäliikunta- tai salikertoja, kerro ennen maksua käyttäväsi Tehy Selänteen jäsenalennusta. Näytä jäsenkortti korttina tai mobiilisovelluksella. Etua voi käyttää yhden kerran.

Pyhäjärvi liikuntatoimi: ilmoittautumisen yhteydessä kirjaa ylös: Tehy Selänteen ao 716 jäsenetu. Palveluntuottaja vähentää laskustasi automaattisesti tuon alennuksen. Etu on tarkoitettu käytettäväksi kerran johonkin kurssiin.

Jokilatvan opiston eri kurssitoiminta: kirjoita kurssin ilmoittautumisen yhteydessä tieto Tehy Selänteen ao 716 jäsen. Palveluntuottaja vähentää laskustasi automaattisesti tuon alennuksen. Etu on tarkoitettu käytettäväksi kerran johonkin kurssiin.

Reisjärvi, Fysioterapia Jonna: Kahvakuula ja ryhmäliikunta. Ilmoita maksaessasi käyttäväsi Tehy Selänteen jäsenetu. Palveluntuottaja alentaa maksuasi tuolla 10 eurolla. Etu on käytettävissä kerran. Näytä etua käyttäessäsi jäsenkortti korttina tai mobiilisovelluksella.

T: ao hallitus