Ao-tiedote lokakuu

18.10.2023

TEHY SELÄNNE AJANKOHTAISTA 18.10.23

Ammattiosaston sääntömääräinen syyskokous on pe 1.12.2023 klo 18 Reisjärvellä, Kangaskylän Pitokartanossa. Yhteiskyyti järjestetään Pyhäjärveltä ja Haapajärveltä. Syyskokouksen jälkeen jouluruokailu, jonka vuoksi ilmoittautumiset 22.11.23 mennessä. Ilmoittautumislinkki on nettisivuilla https://ao716.tehy.fi . TERVETULOA!

Tehy Selänteen jäsen voi olla myös entisen Selänne alueen kaupunkeihin/kuntiin työsuhteessa oleva tehyläinen. Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen Kärsämäen, Reisjärven, Haapajärven ja Pyhäjärven toimipisteiden Tehyläiset kuuluvat Tehy Selänteen ammattiosastoon. Jokaisen tulee itse huolehtia ajantasaisesta meiliosoitteesta ym jäsentiedoista Tehyn jäsenrekisteriin- nämä voit päivittää tehy.fi sivustolle kirjautumalla. Kirjautua voi salasanalla tai pankkitunnuksilla

Pohteen alueen ammattiosastot tekevät yhteistyötä alueemme tehyläisten jäsenten eteen rakennemuutosryhmässä eli RAKE ryhmässä. Rake ryhmässä käsitellään esimerkiksi Pohteen neuvottelutoimintaa ja paikalliset sopimukset sekä Pohteen yhteistyötoimikunnan esityslistat. Rake ryhmä valitsee edustajia Tehyläisistä toimijoista eri työryhmiin. Pohteen Tehyläisiä koskevista yhteisistä asioista tiedotetaan Tehy Pohde tiedotejakelulla kaikkien ammattiosastojen jäsenille. https://www.tehyppshp.fi/pohde/

Tehy Selänteen alueen pääluottamusmies Nina Pulkkinen toimii tällä hetkellä myös yhtenä kolmesta koordinoivasta plm:sta Pohteella. PLM päivinä Ninan tavoittaa pääsääntöisesti ma-to klo 8-15.30 ja sähköpostitse etunimi.sukunimi@pohde.fi , puh 044-4456 632. Voit olla yhteydessä myös oman paikkakuntasi alueluottamusmieheen- yhteystiedot löydät Tehy Selänteen nettisivuilta.

Pääluottamusmiehen paikkakuntapäivät marraskuussa

Ti 7.11.23 klo 12-15 HAAPAJÄRVI terveyskeskus ns. haavahoitajan huone

Ke 8.11.23 klo 12-15 PYHÄJÄRVI terveyskeskuksen taukotila/ruokailutila alakerta.

Ke 15.11.23 klo 12-14 REISJÄRVI paikka tarkentuu myöhemmin

Käy juttelemassa kuulumiset tai kysymässä epäselvistä asioista liittyen työsuhteenehtoihin esim. vuosiloma-, työaika-, työsopimus-, palkkausasioihin. Luottamusmiehen apu on Tehyläisen jäsenetu.

T:Tehy Selänteen ao hallitus