Jäsenillat

Jäsenilta

Tuotannolliset ja taloudelliset yhteistoimintaneuvottelut:

Yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet. Työnantaja (kuntayhtymänjohtaja) tekee neuvottelujen jälkeen esityksen kuntayhtymähallitukselle minkälaisia muutoksia suunnittelee mahdollisen palvelurakenneuudistuksen osalta ja/tai lomauttamisesta. Lopullisen päätöksen tekee yhtymävaltuusto, jos asia etenee sinne, marraskuussa.

Tehy Selänne järjestää jäsenillan liittyen ajankohtaisiin asioihin TEAMS jäseniltana. Jäsenillassa on mahdollisuus esittää yt-prosessiin ja mahdollisiin seurauksiin liittyviä kysymyksiä. Kysymyksiä voi laittaa myös etukäteen pääluottamusmiehelle nina.pulkkinen@selanne.net . Kysymyksiin vastataan sitten jäsenillassa. Käsitellään myös muita ajankohtaisia asioita.

Jäsenilta keskiviikkona 4.11.20 klo 18 . Ilmoittautumiset ammattiosaston nettisivujen kautta 1.11. mennessä https://ao716.tehy.fi ja saat linkin jäseniltaan 45 viikon alussa.

Tietosuojalauseke

Ilmoittautuessani annan suostumukseni tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojani tämän tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään tapahtumasta tiedottamiseen ja tapahtumahallintaan. Tiedot poistetaan rekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti.